Wiosna w zalewie.

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 24.02.2014 | Komentarze 2

Znudzony pętleniem się po Wilanowie, a zachęcony optymizmem synoptyków, postanowiłem wybrać się na dłuższą wycieczkę. Wybór padł na Modlin. Postanowiłem obejrzeć malownicze ujście Narwi. Na dworcu wschodnim zapakowałem się do "lotniskowego" Elfa i po 40 minutach jazdy w komforcie i ciszy postawiłem koła na modlińskim asfalcie. Malownicze ujście Narwi ujrzałem jedynie oczami wyobraźni, bo mgła okrutna spowiła rzekę. Pomknąłem więc w stronę Nieporętu na umówione miejsce spotkania z Zarazkiem. A na plaży ognisko, kiełbaska, napoje, słonecznie i bezwietrznie - no sielanka po prostu! Po napchaniu kichy i przepłukaniu gardeł, przewodnik Zarazek poprowadził sympatycznymi leśnymi drogami, odkrywając przed mieszczuchem uroki okolicy. Dwukrotnie zatrzymaliśmy się pod wiatkami, pierwsza kategorii de lux enterprise (czysta, ładna, cicha i unijna) oraz druga, tym razem kategorii melanż-gimbaza (oblegana przez radosną młodzież, słuchająca hip-hopu z samochodowego radia). Rozjechaliśmy się w wieczornym chłodzie, każdy w swoją stronę. Do domu dotarłem już po zmroku z zesztywniałym karkiem i bolącym zadkiem, ale warto było -)

Na Wiśle ani jednej zmarszczki.

Prz Wedlu zapachniało czekoladą, chociaż fotkę strzelę.

Gdzie ta Narew? :-)

Czas przycumować.

jedreks
| 15:41 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Trzeba będzie kiedyś opracować taką trasę żeby ślad ułożył się w napis albo rysunek :-)
zarazek
| 14:34 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Ładnie ta twoja traska na mapie wygląda (zwłaszcza w porównaniu z moją, wyglądającą niczym bazgroły dziecka na kartce). ;) A za dystans full szacun panie i kaski z głów! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa luzla