Zarazkowo

Niedziela, 2 marca 2014 · dodano: 11.03.2014 | Komentarze 2

Pierwszy weekend marca, szaro, buro i ponuro. Wsiadam więc, mglistym świtem, na wypucowany rower i mknę na Dworzec Wileński. Tam już czeka jednostka elektryczna Podmiejskich Kolei Dżibuti. Minął kwadrans i na peronie uścisnąłem grabę Zarazka. Popędziliśmy terenowo, poprzez pola, poprzez łąki, a głównie poprzez leśne ścieżki wąskie, szerokie i grząskie Lasów Okołozarazkowych. Nad rzeczką, opodal mosteczku w trymiga rozpaliliśmy ognisko i po chwili zapach pieczonych kiełbasek drażnił niedzielnych spacerowiczów.
Przepłukawszy gardziele odtrąbiliśmy sygnał odwrotu i przejechaliśmy przez opuszczoną jednostkę wojskową. Skorzystałem z zaproszenia na kawę. Przepocony i uwalany błotkiem przedstawiłem się wesołej Zarazkowej Gromadce. Pobawiłem się kolejką, wypiłem pyszne latte zagryzając równie pysznym ciastem (a dwa, słusznych rozmiarów, kawałki zapakowałem do plecaka :-)). Eskortowany przez Zarazka bezpiecznie dotarłem na stację, a powrotną podróż do Stolycy odbyłem w towarzystwie ortalionowego establishmentu; browarki, fajeczki, radosne: "hy hy hy... kur...hy hy hy...".

Wypasione wiatki unijne klasy de lux niedaleko Zarazkowa.

Zarazek eksploruje pozostałości 10 dywizjonu technicznego Obrony Powietrznej.

Standardowy posiłek regeneracyjny.

Na zakończenie rewelacyjne latte przyrządzone przez Panią Domu.

jedreks
| 08:38 środa, 12 marca 2014 | linkuj W sepii mniej ponuro te zdjęcia wyglądają, ale kiełbasek i kawy było mi szkoda ;-) Tak niefrasobliwie zapraszasz, a fajne masz tam tereny, lepiej zacznij wymyślać wymówki ;-)
zarazek
| 07:41 środa, 12 marca 2014 | linkuj To żeś pan przysepiował! :) Zwłaszcza ta opuszczona jednostka ładnie się prezentuje w takich barwach. I tylko kiełbaski zachowały apetyczny kolor (że o latte nie wspomnę). Fajna relacja i zacny dystans - zapraszam do zarazkowa częściej! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miona