Na lotnisko.

Czwartek, 9 stycznia 2014 · dodano: 10.01.2014 | Komentarze 1

Kierunek wilanowski już mi się trochę przejadł, a może przejechał ;-), więc po fajrancie kierunek płd-zach. Przez Arkadię i Królikarnię do Puławskiej. Tutaj zdałem się na los, a dokładnie na zielone światło, gdzie zielone - tam jadę :-). Zieleń wpakowała mnie w zagłębie biurowcowe: Domaniewska, Wołoska, Marynarska. Przy Wirażowej skierowałem się w stronę lotniska wzdłuż Żwirki i Wigury. Trochę czatowałem przy końcu pasa (ciekawe czy mają tam ATU-2 ;-)) licząc na nisko przelatującego Drimlajnera, ale się nie pojawił. Potem pomknąłem wzdłuż nowej ekspresówki, nową ścieżką rowerową, do nowej Poleczki ;-)  A później już starą Puławską. W Dolince Służewieckiej ubłociłem pięknie wymyty poprzedniego dnia rower. Sprawdziłem skrót do Al.Wilanowskiej przez Arbuzową. Niby skrót, ale wyłożony kostką i co chwila, ledwo widoczny, leżący policjant. Chociaż miało być inaczej niż zwykle i tak skończyłem w Wilanowie ;-)

S79 z wiaduktu na Marynarskiej. Godziny szczytu.

Fajna kładka, ale zamknięta.

Rzut oka na "dworzec towarowy"

zarazek
| 21:54 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj "Jadę tam gdzie zielone" - takie podejście bardzo mi przypomina "jadę do byle gdzie", czyli zasadę jaką stosuję w czasie tych paru lichych, parodniowych wycieczek w ciągu roku. :)
Świetna fota z tą pustą S79! Jakaś taka grafitowa w formie i apokaliptyczna w treści. ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ijesz