Styczniowy poligon

Sobota, 4 stycznia 2014 · dodano: 07.01.2014 | Komentarze 2

Chyba nigdy nie jeździłem w styczniu na rowerze, a tu już drugi raz w tym roku, na dodatek konkretna wycieczka :-)

Parę minut po 8, z porannym słońcem, pomknąłem wzdłuż Trasy Siekierkowskiej na miejsce spotkania. Za minutę dziewiąta stawiłem się pod bramą AONu, chwilę później pojawił się Zarazek. Pojechaliśmy przez poligon do Okuniewa. Szybka aprowizacja w GieeSie i rajd poligonem pod wiatkę :-). Jako taki ogień udało się rozdmuchać dopiero po kilkudziesięciu minutach, ale grunt że się udało, i że kiełbaskę udało się usmażyć ;-)
Styczniowe słońce nad Wisłą.

Brama West Point.

Piachy omijam.

Ten rowerzysta świeci przykładem prawidłowego umieszczenia elementów odblaskowych ;-)

jedreks
| 11:38 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Ale uczciwie podpisałem "Piachy omijam" ;-)
zarazek
| 09:07 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj Fota z ćwiartką koła bardzo sugestywna. Wygląda, jakbyś właśnie skończył szaleć po rozpiaszczonej wydmie. :)) A ten świetlisty rowerzysta wyszedł na zdjęciu jak jakiś alien! ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzyzy