• Sprzęt Szkot

Kazik

Niedziela, 7 czerwca 2015 · dodano: 16.06.2015 | Komentarze 3

Przyszedł weekend, długi weekend, ale przede wszystkim: upalny weekend. Zarazek posiedział nad mapą i przygotował trasę po Kazimierskim Parku Krajobrazowym. Świetne miejsce, w sam raz na 30 stopniowy upał :-) Udało mi się wypocić po drodze 8 litrów różnych płynów, a słońce pastwiło się nad karkiem do tego stopnia, ze zawiesiłem z tyłu kasku niewielki ręcznik :-) Jednak widoki rekompensowały wszystkie trudy. Zdarzały się podjazdy wyrywające płuca i serce oraz szalone zjazdy (po jednym z nich poczułem swąd smażonych klocków hamulcowych :-)) Były rajdy po szutrach i lessowych drogach, no i rzucanie wiązanek na piachach. Jednym słowem: re-we-la-cja!

W drodze do Nałęczowa (zbyt wielu rowerzystów nie było ;-))

Wąwóz na "dzień dobry".

Kazimierskie szutry.

W Kazimierzu - nad Wisłą.

Uroczo.

Wąwóz w południe.

Chybamłyn Podkazimierski.

Wąwóz na "do widzenia"

Dzida na pociąg!...

.. w którym już mniejszy wypas :-)

zarazek
| 09:48 wtorek, 23 czerwca 2015 | linkuj Jak pokazuje przykład Kaszub, w kilkudniowe też bywa ciężko. ;)
jedreks
| 09:29 wtorek, 23 czerwca 2015 | linkuj Zauważyłeś, ze w takie jednodniowe wypady (aż dwa ;-)) to zawsze upał nas męczy? ;-)
zarazek
| 08:23 piątek, 19 czerwca 2015 | linkuj Powiem ci szczerze, że świetny był ten wypad. No może pomijając ten pościgowy etap przed Dęblinem. :))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piech