• Sprzęt Szkot

Sobota, 24 stycznia 2015 · dodano: 26.01.2015 | Komentarze 1

...skarby z poligonu,
Gdzie żołnierski trud.
Skarby z poligonu niosę ci do domu,
Bo w nich szczęścia łut."

Tak kiedyś śpiewano w Kołobrzegu... a może tylko podobnie :-D.
Pierwszy tego roku rowerowy wypad z Zarazkiem, a pierwszy w ogóle rowerowy wypad z Zarazkiem na poszukiwanie skarbów ;-) Mimo, że dość MON-otematyczny był  - to sporo ciekawostek udało się odkryć. Najpierw przeszukaliśmy żelastwo w AONie. Trzeba przyznać, że sporo sprzętu tam zgromadzili, nie mogłem się powstrzymać, żeby nie wleźć na czołg (później Zarazek znalazł regulamin, w którym to było kategorycznie zabronione ;-) )  Po rozminowaniu Akademii popedałowaliśmy na pobliski poligon. Tam odnaleźliśmy kilka bunkrów z ostatniej wojny oraz grób żołnierzy węgierskich. Szukając informacji na temat tej mogiły natknąłem się na ten artykuł
Mimo kiepskiej pogody (szaro, mokro, -0.5 stopnia) wycieczka bardzo udana - to pewnie zasługa wybornego towarzystwa :-)

ps Nowy łańcuch.

Zielony, ale dla mnie zawsze Rudy :-)

Scott i Topas - słynne transportery

Mogiła.

Zbunkrowane w lesie.

zarazek
| 08:17 wtorek, 27 stycznia 2015 | linkuj Miałem okazję pojeździć chwilę na Jędrkowym Scott''cie (nie Skocie) - niegłupie te tłentynajnery, jak przyjdzie kiedyś czas na zmianę roweru, to będę miał zagwozdkę. ;)
Co do regulaminu AONu zaś - owszem zabraniają chodzić po zabytkach, ale nigdzie nie jest napisane, że nie można wejść do zabytku włazem od spodu. :)
Co do wycieczki i keszobrania - świetna sprawa i doskonała motywacja na ruszenie się z domu w badziewną pogodę. Polecam!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kalne