• Sprzęt Szkot

W dzień.

Sobota, 22 listopada 2014 · dodano: 25.11.2014 | Komentarze 3

W ten weekend odwiedził mnie Larry. Trochę porozmawialiśmy ;-) piątkową, wieczorową porą i na rower wsiadłem w sobotę dopiero koło 13. Dawno nie jeździłem przy dziennym świetle :-).  Pojechałem za Wisłę pokręcić się po strefie przepływów wezbrań powodziowych :-) Przedzierałem się przez krzaczory w poszukiwaniu nowych ścieżek, udało mi się nie połamać wątłej kładki i naruszyć mir w tajemniczego obozu, którego mieszkańcy nie wyglądali na zadowolonych z wizyty ;-).
Od zaprzyjaźnionego rowerzysty dostałem do testów siodełko od sprzedanego Krossa. Mimo, że twardsze to jechało mi się zdecydowanie lepiej niż na scott'owym.  Może to kwestia przyzwyczajenia?

Teren zalewowy.

Nadwiślany lans ;-)

Długo już nie postoi.

Udało się przejść z rowerem na jednym ramieniu, a duszą na drugim ;-)
Kategoria Po okolicy | Komentarze 3

jedreks
| 09:07 środa, 24 grudnia 2014 | linkuj Ale jesteś czujny! Domyślam się, że z Twoich rowerowych aktywności zostało przeglądanie blogów ;-)
zarazek
| 22:26 wtorek, 23 grudnia 2014 | linkuj Właśnie mija miesiąc, a na blogu cisza, jak makiem posiał... ;)
| 08:09 środa, 26 listopada 2014 | linkuj Kładeczka zaiste wątła i jakaś taka nieprzekonująca. A kadr Scotta z Wisłą w tle bardzo fajny. Dziś zaprzyjaźniony rowerzysta przekazał ci kolejne siodło do testów. ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czaso