Kategorie
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2021, Lipiec15 - 0
- 2021, Czerwiec11 - 0
- 2021, Maj10 - 0
- 2021, Kwiecień1 - 0
- 2021, Luty1 - 4
- 2021, Styczeń2 - 1
- 2020, Czerwiec5 - 0
- 2020, Maj6 - 7
- 2020, Kwiecień2 - 1
- 2020, Marzec4 - 2
- 2017, Sierpień3 - 1
- 2017, Lipiec2 - 0
- 2017, Czerwiec5 - 0
- 2017, Maj8 - 8
- 2017, Kwiecień2 - 0
- 2016, Lipiec4 - 1
- 2016, Czerwiec9 - 0
- 2016, Maj10 - 10
- 2016, Kwiecień11 - 2
- 2016, Marzec2 - 0
- 2016, Luty4 - 1
- 2016, Styczeń2 - 2
- 2015, Grudzień2 - 4
- 2015, Listopad1 - 1
- 2015, Październik2 - 3
- 2015, Wrzesień4 - 2
- 2015, Sierpień3 - 1
- 2015, Lipiec5 - 4
- 2015, Czerwiec11 - 22
- 2015, Maj11 - 6
- 2015, Kwiecień2 - 0
- 2015, Marzec9 - 11
- 2015, Luty7 - 15
- 2015, Styczeń4 - 8
- 2014, Listopad7 - 13
- 2014, Październik5 - 11
- 2014, Wrzesień4 - 27
- 2014, Sierpień7 - 12
- 2014, Lipiec12 - 15
- 2014, Czerwiec8 - 4
- 2014, Maj11 - 31
- 2014, Kwiecień13 - 32
- 2014, Marzec8 - 12
- 2014, Luty7 - 11
- 2014, Styczeń5 - 7
- 2013, Grudzień2 - 4
- 2013, Listopad6 - 10
- 2013, Październik7 - 13
- 2013, Wrzesień12 - 26
- 2013, Sierpień17 - 21
- 2013, Lipiec13 - 6
- 2013, Czerwiec16 - 4
- 2013, Maj10 - 0
- DST 22.00km
- Sprzęt Kross 2
Zagadka cykania nareszcie rozwiązana.
Niedziela, 14 września 2014 · dodano: 23.09.2014 | Komentarze 16
Kur##$%$ @@#$# $$#% **#$@!!!! zaryczał Jędrek, po czym zaklął szpetnie. Kategoria Pętelki po pracy
| Komentarze 16
Komentarze
zarazek | 07:59 sobota, 27 września 2014 | linkuj
Są różne filozowie podejścia do zmiany łańcucha. Ja używam 3 łańcuchów, które zmieniam co 600 km. Ma to wydłużyć żywotność pozostałych elementów napędu (zębatek, koronek). Kiedy tego nie robiłem, zdzierałem napęd w 1 sezon (tak że nie dało się już jeździć, przeskakiwało itp). Ma to spory związek ze stylem jazdy (spokojnie, czy agresywnie, wolno, czy szybko), rodzajem roweru (trekking, mtb), wagą rowerzysty itp.
Jeżeli przejechałaś 13 tysięcy km bez zmieniania czegokolwiek (i chyba też bez czyszczenia?), to niczego nie zmieniaj, bo to dobry wynik. :)
Jeżeli przejechałaś 13 tysięcy km bez zmieniania czegokolwiek (i chyba też bez czyszczenia?), to niczego nie zmieniaj, bo to dobry wynik. :)
Monica | 16:59 piątek, 26 września 2014 | linkuj
No na jednym i do niedawna nawet nie miałam pojęcia że w ogóle trzeba taki łańcuch wymieniać... Sorki ale ja nie wiem też po co zmieniać łańcuch co 600 km? Dla mnie to byłoby w ogóle za dużo zachodu żeby tak często jeździć do serwisu bo sama nie umiem robić takich rzeczy. Dopiero ostatnio pomyślałam że przed tą zimą bym chciała po raz pierwszy wyczyścić łańcuch i cały napęd... To chyba dobre postanowienie nie? ;-)
zarazek | 06:34 piątek, 26 września 2014 | linkuj
13.000 na jednym łańcuchu? To tym bardziej zbliża się moment wymiany całego napędu (czyli także zębatek). Ale i tak to strasznie dużo kilometrów. Ja przejechałem też prawie 13 tys. ale na zestawie 3 łańcuchów zmienianych co 600 km. Widocznie delikatniej jeździsz i wolniej to się zużywa.
Monica | 15:31 czwartek, 25 września 2014 | linkuj
Zarazku - jestem tu od 2014 więc tylko moje statystyki z obecnego roku są rzetelne, bo w poprzednich latach w żaden sposób nie ewidencjonowałam swoich wyjazdów, umieściłam zaś na BS tylko te z których znalazłam zdjęcia, żeby tak nie startować tu kompletnie od zera...;-) A po ilu kilometrach średnio wymienia się łańcuch? szacuję że ok 13 tys. mam przejechane.
zarazek | 07:07 czwartek, 25 września 2014 | linkuj
@Monica - z tego co widzę w twoich statystykach, wcześniej jeździłaś niewiele, dopiero ubiegły rok (1600) i obecny (4200) obrodził w kilometry. Nie chcę nic wykrakać, ale zbliża się moment, kiedy będziesz musiała wymieć łańcuch i zębatki. :) Serwisowanie sprzętu staje się konieczne dopiero przy większych przebiegach. Przykład mojej żony: ma niezłą, trekkingową damkę Wheelera od ponad 10 lat i z rowerem tym nie dzieje się zupełnie nic! Ale roczne przebiegi wynoszą średnio 200-300 km. :)
@jedrek - szkoda, że nie pękła ta rama po gwarancji, bo nie miałbyś już wyjścia i musiałbyś nabyć jakiegoś Scotta czy Speca. :))
@jedrek - szkoda, że nie pękła ta rama po gwarancji, bo nie miałbyś już wyjścia i musiałbyś nabyć jakiegoś Scotta czy Speca. :))
Monica | 19:31 środa, 24 września 2014 | linkuj
Czyli nie jest tak źle, masz się na co przesiąść ;-)
Monica | 18:34 środa, 24 września 2014 | linkuj
To ja, odpukać, na moim krossie jeżdżę 5 lat i jeszcze nic nie wymieniałam poza klockami hamulcowymi.
Monica | 13:20 środa, 24 września 2014 | linkuj
o kurcze ale ile liczy ten rower (czy też ile przejechanych kmów) ?
zarazek | 06:58 środa, 24 września 2014 | linkuj
W każdym razie witamy w elitarnym Klubie Łamaczy Ram. :) Podtrzymuję ofertę wypożyczenia Gęsi Zastępczej. Ja w czasie akcji wymiany ramy Mbike''a przejeździłem na gęsi parę tysięcy km. :)
Pixon | 06:36 środa, 24 września 2014 | linkuj
Pęka w tym samym miejscu co wszystkie.
Możesz też napisać swoje uwagi tutaj:
KLIK
Możesz też napisać swoje uwagi tutaj:
KLIK
tomecki | 19:53 wtorek, 23 września 2014 | linkuj
to rama krossa ? niefajnie . chyba czas sie rozstac z ta marką . napisz jak firma rozpatrzyła gwarancje o ile jeszczce była
Komentuj