Sine Wiry

Wtorek, 29 lipca 2014 · dodano: 12.08.2014 | Komentarze 1

Na dzisiaj zaplanowana była wycieczka rowerowa. Ruszamy więc podbijać Bieszczady :-D. Najpierw asfaltem do Dołżycy. Na podjeździe na Przysłup szczela mi linka przedniej przerzutki. Prowizoryczna naprawa (nie da się zrzucić na najmniejszą zębatkę) i zmiana planów - jedziemy do Cisnej bo tam podobno jest serwis rowerowy. Serwisu jednak nie było, ale twardym trza być, ta mała zębatka to przecież fanaberia ;-). Uroczymi serpentynami  jedziemy  w górę mapy. Przed Polankami mała dygresja do Łopienki by zobaczyć cerkiewkę, a potem powrót i wspinaczka do Sinych Wirów. Nareszcie zrobiło się trochę chłodniej, ale w zamian kropi i grzmi. Przeczekać? Eeee tam, jedziemy. I słusznie, bo po 5 minutach wychodzi słońce. Teraz już większość trasy z górki, luzik. Co jakiś czas mijamy tabliczki informujące gdzie zaczynały i kończyły się wsie - jedziemy ścieżką historyczną Bieszczady Odnalezione. Ostatnie asfaltowe kilometry kręcimy pod górę i pod wiatr (wiatr przeszkadza bardziej). Zjadamy obiad, a potem do kwatery; cywilizacja i prysznic, a pod wieczór znów ognisko :-) Te Bieszczady wcale takie ciężkie rowerowo nie są (trzeba tylko dobrze zaplanować trasę ;-)  )

Tu kiedyś jeździła Bieszczadzka Ciuchcia.

Awaria.

Tam jedziemy. Pagóry fajne i słupy niczego sobie!

Smolarnia.

Cerkiew w Łopience.

W cerkwi.

Fajne kamyki.

I kamyki trochę większe: Sine Wiry (udało się zrobić zdjęcie bez turystów ;-) )

Niebezpieczne podjazdy...

I zabezpieczone zjazdy.

Burza straszyła ale jeno pokropiło.

Tam jedziemy,  będzie z górki :-)

Górka z dołu.

A po wsi nie ma śladu :-(