Rozruchowo po Pętli Bieszczadzkiej

Poniedziałek, 28 lipca 2014 · dodano: 11.08.2014 | Komentarze 3

Pierwszy dzień krótkiego wypadu w Bieszczady. Najpierw kąpiel w zalewie, Solińskim Zalewie i placek aldente na kamienistej plaży ;-)
Około 15 zalogowaliśmy się w ulubionym miejscu zakwaterowania w Wetlinie. Czasu sporo, na góry za późno więc pod pozorem zakupów wskoczyliśmy na rowery żeby stwierdzić czy trudno się jeździ w Bieszczadach :-) Otóż, pętla bieszczadzka to jak mówią Gruzini: piece of cake.

Most bieszczadzkiej wąskotorówki w Wetlinie - ruina, ale z klimatem

Taki okoliczny szuterek.

Mosteczek na Wetlinie - wiele takich po drodze. A torba na bagażnik tym razem nie pęka ;-)

Monica
| 18:25 niedziela, 17 sierpnia 2014 | linkuj Ale fajowo. Mnie też się marzą Bieszczady na rowerku ;-)
jedreks
| 11:41 wtorek, 12 sierpnia 2014 | linkuj Bo zasłonięte górami ;-P
zarazek
| 10:07 wtorek, 12 sierpnia 2014 | linkuj Coś w ogóle nie widać górów na zdjęciach! :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obiek