Ognisko w Zarazkowie

Sobota, 19 lipca 2014 · dodano: 24.07.2014 | Komentarze 0

Upalna lipcowa sobota. Pogoda piękna, a umowa była taka, że jeśli pogoda dopisze przyjadę do Zarazka na wieczorne ognisko. Umówiliśmy się ok 17:00 nad Kanałem Żerańskim, mniej więcej w połowie drogi z Mokotowa nad Zalew Zegrzyński (nad który od razu wystartowaliśmy). Radośnie przejechaliśmy wzdłuż koszmarnego korka, który zafundowali sobie powracający plażowicze, zaparkowaliśmy rowery na plaży i myk do wody dla ochłody. Odświeżeni, ale lekko spóźnieni pomknęliśmy lasami celebrować główny punkt wieczoru :-). Zarazek przeszkolił mnie z obsługi piły łańcuchowej i opału mieliśmy pod dostatkiem :-D. Przy ognisku, piwku, kiełbaskach, pieczonych ziemniakach i gitarze przesiedzieliśmy do 2. Było tak fajnie, ze zapomniałem porobić zdjęcia :-) Mam nadzieję, ze nie nadużyłem gościnności i gospodarze jeszcze mnie zaproszą :-)

Zalane tunele, ale dało się przejechać mokrą stopą (jeszcze pamiętałem o zdjęciach ;-) )

Kupa mięci:
Przebieg 1930 km w 2014 roku (3460)
- łańcuch nr 1
Kolejna zmiana łańcucha przy 2500.