Relaks w Zielonce

Czwartek, 17 lipca 2014 · dodano: 17.07.2014 | Komentarze 5

Dzisiaj po pracy, z odkrywcą nowych leśnych ścieżek - Zarazkiem, pojechaliśmy nad zielonkowskie glinianki. Woda ciepła, można się pluskać cały dzień, dopiero gdy zmacerowały mi się włosy i powieki wyszedłem na brzeg ;-)

Ave Zarazek, Kaszaloti te salutant!

jedreks
| 11:54 sobota, 19 lipca 2014 | linkuj Hmmm, tyle tych szczegółów, że trudno spamiętać! ;-)
zarazek
| 07:24 sobota, 19 lipca 2014 | linkuj Tak. :)
jedreks
| 07:21 sobota, 19 lipca 2014 | linkuj Trochę się nazbierało, więc wpisy dość lakoniczne ;-)
A jeśli chodzi o glinianki, nie wiem czy w dowolnym miejscu można się kąpać, w jednym miejscu stoi nawet tablica "Czarny punkt wodny".
A kąpielisko rzeczywiście jest wyznaczone, można się pluskać pod czujnym okiem ratownika. Więcej szczegółów na pewno dopisze Zarazek :-)
Bakteria | 22:24 piątek, 18 lipca 2014 | linkuj O kurczę, to dopiero odrabianie zaległości!
Czy w zielonkowskich gliniankach da się kąpać w dowolnym miejscu?
Czytałam, że jest tam wyznaczone jakieś kąpielisko, ale pewnie ścisk tam panuje )(
zarazek
| 14:00 piątek, 18 lipca 2014 | linkuj Potwierdzam - wyszedł z wody taki zmacerowany, że na pokład Davy''ego Jonesa dostałby się bez egzaminu! :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa woscs