Wiekanoc.

Niedziela, 20 kwietnia 2014 · dodano: 22.04.2014 | Komentarze 2

W pierwszy dzień Świąt, zaraz po lekkim śniadaniu wskoczyłem na rower, żeby spalić trochę kalorii przed zapowiadanym deszczem ;-)
Pogoda piękna, więc wygodnie - krótkie nogawki i rękawy. Pojechałem tradycyjnie, przez Wilanów na Wał, ale wracając zjechałem z wału w po stronie Wisły i bardzo sympatycznymi, krętymi, pagórkowatymi, a czasem rozpiaszczonymi ścieżkami dojechałem aż do kanału przy EC Siekierki. Tyle razy przejeżdżałem obok i nie przypuszczałem, że te dróżki w dole są takie fajne!
Parę minut po powrocie do domu, na dworze zaczęło grzmieć :-)

Nad Jeziorkiem Powsinkowskim.

Wysypisko popiołu z Siekierek.

Bobry nad Wisłą

Scieżka za wałem

Kategoria Po okolicy | Komentarze 2

jedreks
| 09:51 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj To zdjęcie kłamie ;-) Może dzisiaj strzelę jakieś foty oddające prawdziwy charakter tej ścieżki :)
zarazek
| 08:36 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj Na jakiś straszliwy krzaking cię wzięło panie. ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa namii