• Sprzęt Szkot

Nad Zalew

Sobota, 6 maja 2017 · dodano: 29.05.2017 | Komentarze 1

Pierwsza (nie liczę tych dwóch, kwietniowych pętelek ;-) ) po długiej przerwie, wycieczka rowerowa. Najpierw na Wschodnią do SKMki, a w niej  do Wieliszewa. Pogoda nareszcie majowa. W Nieporęcie czeka ma nie Zarazek na nówka rowerze. Ruszamy brzegiem zalewu. Okazuje się jednak, że jezioro jest silnie chronione. Buntujemy się i nie płacimy tym ździercom. Omijamy lasem płatny fragment brzegu i nad wodę wyjeżdżamy w Ryni. Robimy zakupy w Załubicach i pędzimy na ogniskowy trejnspoting ;-) Okazuje się, że oprócz pociągów dane jest nam obserwować zmagania rowerowych maratończyków. Ognisko, kiełbaski, piwo - i Poland Bike Maraton mi nie straszny! Opuszczamy stanowisko komentatorskie ponaglani błyskami i pomrukami gdzieś z chmur. W Zarazkowie pada już konkretnie. Nie ma sensu wracać w taki deszcz (szczególnie, że tyłek odzwyczajony od siodełka boli niemiłosiernie ;-)) Zostawiam rower i korzystam z podwózki do domu. A rower? Mariusz, dobry chłopak, przywiezie mi go do pracy - dzięki!

Taka droga na "dzień dobry" O nie! wolę się wycofać i poszukać czegoś twardszego.