• Sprzęt Szkot

Serock

Sobota, 21 maja 2016 · dodano: 24.05.2016 | Komentarze 2

Od jakiegoś czasu Zarazek marudzi jaki to fajny singielek wyczaił w Serocku. Żeby już mieć spokój postanowiłem pojechać i się przekonać. Umówiliśmy się w Zegrzu. Skorzystałem z oferty Kolei Mazowieckich i trasę Warszawa Wschodnia - Legionowo spędziłem w klimatyzowanym składzie elektrycznym.  Z Legionowa jechałem poboczem DK 61 - 5 km mordęgi, nigdy więcej! W Zegrzu poczekałem chwilę na Pana Przewodnika, który mniej lub bardziej znanymi sobie drogami, doprowadził nas do centrum Serocka. Zjechaliśmy nad Narew gdzie zaczyna się singiel właściwy. Po prawdzie, czasem to był singiel, ale często maxisingiel zahaczający o LP :-) Piękna trasa, bardzo urozmaicona, zrozumiałem dlaczego Zarazek tak jęczał :-D. Musieliśmy przysiąść nad wodą z puszką w ręce żeby ochłonąć z natłoku wrażeń ;-)
W drodze powrotnej zajechałem na grilla do Zarazkowa, a wracałem już po zmroku.
Pogoda piękna, świetna trasa i doborowe towarzystwo - brzmi jak przepis na udaną wycieczkę :-)

Oczekiwanie na  Zarazka.

Dobrze, ze furtka była otwarta.

Na rynecku w Serocku.

Picasso i rower?

"Karkówko! Wieprzowino moja!"

Na brzegu ;-)

jedreks
| 08:04 środa, 25 maja 2016 | linkuj To prawda, Pan Przewodnik nie pozwala nudzić się podopiecznym na wycieczkach :-D Tak trzymaj!
zarazek
| 07:51 środa, 25 maja 2016 | linkuj Ta furtka wygląda niczym z "Alicji w krainie czarów". Tajne przejście do magicznego ogrodu :)) Może i klasycznego singla tam niewiele, ale zróżnicowane nawierzchnie nie pozwalają się nudzić (zwłaszcza jak Zarazek nie uprzedzi, że wjeżdżając w tę tą dziurę w krzakach opada się następnie pionowo w dół 50 metrów) :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wygas