• Sprzęt Szkot

Na obiad do Cisnej.

Piątek, 24 lipca 2015 · dodano: 09.11.2015 | Komentarze 1

Druga rowerowa wycieczka po okolicy. Przy tej całej suszy i upałach, aż trudno uwierzyć, ale do południa padało. Zrezygnowaliśmy więc z pieszych wycieczek błotnistymi szlakami i wsiedliśmy na rowery z myślą o leciutkiej przejażdżce. Najpierw asfaltem do Cisnej, a tam w barze "Na Zamościu" zjedliśmy obiad, porcje duże nawet jak dla mnie, a z głośnika leci sobie SDM, bardzo przyjemnie :-). Wracamy wariantem terenowym, na początku "zbolały" asfalt, a potem szutry i leśne drogi przecinane niezliczonymi strumieniami. Wybór czerwonego pieszego szlaku nie do końca był trafiony choć Zarazek na pewno by się nie zgodził ;-). Zjazd błotnistą, śliską i dość stromą drogą wymagał uwagi i opanowania, szczególnie od tych, którzy jechali na trekingu ;-) Mimo wszystko, to była świetna wycieczka, a spotkaliśmy po drodze jedynie 4 ludzi i jedną sarnę.

Nostalgiczne rozjazdy w Dołżycy.

Asfaltowy początek.

Przyroda jak zwykle ucieka przed aparatem.

Mlaskało pod kołami.

Jeszcze kawałek...

i sprint po szutrze.

zarazek
| 14:43 poniedziałek, 9 listopada 2015 | linkuj Tak dumam, czy ta pierwsza fota to sepia, czy cz-b?
Jeśli natomiast ten czerwony szlak wiódł po tej gliniastej, mlaskaczowej drodze to ja raczej podziękuję. Ja rozumiem jakieś fajne błoto, ale wydłubywanie tej mazi z napędu nie jest fajne. :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miona