• Sprzęt Szkot

PPP - Zalew

Wtorek, 30 czerwca 2015 · dodano: 01.07.2015 | Komentarze 2

Niby zwykła przejażdżka po pracy z Zarazkiem, a uzbierało się 80 km :-) Uciekliśmy z miasta nad Zalew Zegrzyński, najpierw wzdłuż Wisły, a potem ścieżkami raz po jednej, raz po drugiej stronie Kanału Żerańskiego. Półmetek wypadł nad zalewem, trochę się zachmurzyło i powiało, ale nadal było ciepło i wakacyjnie. W powrotnej drodze odszukałem zarazkową skrzynkę
Letnia pogoda wymusiła konieczność kilkakrotnego uzupełniania elektrolitów ;-); kolejne wypadło na klimatycznym przystanku kolejowym Dąbkowizna. Mieliśmy szczęście spotkać jeden z czterech pociągów zatrzymujących się w ciągu doby na tej stacyjce. Ostatni postój zrobiliśmy nad zielonkowskimi stawami. Ostatnie 20 km przejechałem już z włączonymi lampkami. Trochę kropiło, ale nadal było ciepło i gdyby nie to, że dochodziła 23 to dokręciłbym do 100 ;-)

Nad Kanałem Żerańskim.

Jezioro Zegrzyńskie.

Szynobus widmo ;-)

Niemiecki bunkier z I Wojny Światowej, Regelbau 514.