Zielonka,

Środa, 23 października 2013 · dodano: 23.10.2013 | Komentarze 3

Tym razem po odbiciu karty na kombinacie wyruszylim-śmy z Panem Przewodnikiem Zarazkiem szlakiem zdrobnień geograficznych.

Przez Gocławek, Olszynkę Grochowską i Zielonkę nad Glinianki.

Następnie Kobyłka, jeszcze raz Zielonka i pogoń za Zarazkiem do Wiatki ;-), gdzie mimo niesprzyjających warunków udało się rozpalić ognisko.
Wziąłem ze sobą, celem przetestowania, wyprodukowaną poprzedniego wieczoru awaryjną ładowarkę do smartfona. Co prawda nie użyłem jej w terenie, ale wieczorem naładowałem telefon do 100%.

Duma mnie rozpiera i po prostu musiałem tu wstawić fotę ;-)

jedreks
| 11:36 środa, 23 października 2013 | linkuj Dzięki za docenienie pracy :-)
A w całkiem rozsądnej cenie można kupić gotowy moduł dość uniwersalnej przetwornicy
2,7-11,8V -> 5V/1A. Do tego gniazdo USB, koszyczek na baterie i ładowarka gotowa :-)
Ciacho1985
| 10:50 środa, 23 października 2013 | linkuj W rozsądnej cenie sam bym takie coś zakupił! :)
zarazek
| 10:12 środa, 23 października 2013 | linkuj Ach, co za piękny obwód drukowany! Ten wdzięk kondensatorów i powab scalaka! Ten blask bijący z baterii! :)
A tak na serio, chyba zamówię u ciebie takie urządzenie na rowerowe wypady.

P.S. Synek, niezły dystans wyciepałeś jak na "po szychcie".

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oduma