Ustka

Sobota, 5 października 2013 · dodano: 08.10.2013 | Komentarze 1

Zawitałem w rodzinne strony, a że pogoda piękna wyskoczyłem nad morze ;-)

Po wyjechaniu ze Słupska ruszyłem malowniczym gościńcem na północny zachód w kierunku Krainy w kratę.

Droga przeszła w sympatyczny singielek - dobry wybór trasy.

To już nie tak dobry wybór, zawracam ;-)

Dziś do Ciebie przyjść nie mogę, na mnie czeka Leśna Gać
No i mnie pokarało, nie ujechałem metra, przednie koło ugrzęzło w piachu przy tych płytach, wywinąłem piękne OTB, obiłem sobie człowieka i tylną przerzutkę, która od tej pory zaczęła zmieniać przełożenia według swojego uznania.

Miło jest przypomnieć sobie o tym, że mleko mamy od krowy a nie z Biedronki ;-)

Staw w Swołowie, sercu Krainy w kratę

Ze Swołowa szuterkiem nad morze.

Dalej na północ dojechać się nie dało

Słitfocia roweru nadmorsko-górskiego.

Minąłem port i ruszyłem w stonę buczynowego rezerwatu.

Ładne drzewa, rzeka i pagórki.

Staw w Dolinie Charlotty. W tle amfiteatr, w którym od kilku lat występują wyliniałe gwiazdy rocka ;-)

Powrót do Słupska, skończona ścieżka rowerowa i nieukończony aquapark.