K100

Poniedziałek, 16 września 2013 · dodano: 17.09.2013 | Komentarze 4

Łańcuch się "nie przyjął" ;-) więc używając dużych koronek jakoś dokręciłem do sklepu na Malignie ;-) i nazad do domu. Korzystając z Zarazkowych narzędzi (dzięki jeszcze raz!) wymieniłem kasetę i przejechałem się do Wilanowa.

Słodziutka kładka nad rowem melioracyjnym ;-) Może nie tak imponująca jak Bernatka w Kraku, ale za to jaka iluminacja! :-D

Kupa mięci: 880km - nowy łańcuch i kaseta

jedreks
| 08:07 środa, 18 września 2013 | linkuj Tak, tak, widziałem ten pojazd. Na burcie miał napis "Ubojnia Wysokie Mazowieckie" ;-)
zarazek
| 14:44 wtorek, 17 września 2013 | linkuj Nie no, ja jeżdżę nowoczesnym, spalinowym, klimatyzowanym pojazdem, a nie na rowerze jak... zwierzęta :D
jedreks
| 10:39 wtorek, 17 września 2013 | linkuj Bo ja romantyk jestem :-) 3k raczej nie dam rady, ale przynajmniej coś jeżdżę, a nie tylko komentuję na BS :-P
zarazek
| 08:13 wtorek, 17 września 2013 | linkuj Sweetkładzia jest piękna! Ileż romantyzmu na tym twoim blogu - a to świecące serduszka, a to malownicze zachody słońca nad oczyszczalniami ścieków... :D
Nowy łańcuch, kaseta, pedały, noski, spinki... Się będzie działo... 3k w tym sezonie pęknie jak nic!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aoree